اطلاعاتی درباره گن های ساعت شنی اصلی و کیفیت بالا09386932322

جمعه 20 دی 1398
11:53
mehran

اطلاعاتی درباره گن های ساعت شنی اصلی و کیفیت بالا09386932322

آگنس سورل ، متولد 1422 ، ملکه فرانسه چارلز هفتم ، او را - با قضاوت پرتره - گره نزنید تا بیش از حد طولانی شود تا گن ساعت شنی تاپی امتداد یابد. هنگامی که او در سن 28 سالگی درگذشت ، عاشق و وارث دوم خود ، وزیر سلطنتی Etienne Chevalier ، به یک نقاش ژان فوکت دستور داد تا زنی عزیز برای او بزرگداشت کند. یک Fouquet یک "مادونا و کودک" بسیار حسی را با ویژگی های Agnes و یک شکمبند ساعت شنی لباسی که سینه سمت چپ و کاملاً گرد را نشان می داد ، نقاشی کرد. عصبانیت به حدی گسترده بود که شوالیر نقاشی را بر روی مقبره سورل در کلیسای ویرجینس در ملون آویزان کرد و آویخت ... بر مقبره همسرش.

در پوست عطر

در قرنهای بعد ، توری ها سفت شده و گن ساعت شنی اصل سفت می شود. اسپانیا در قرن شانزدهم ، زنان را در یک کرست کاهش دهنده کمر وسوسه کرد ، که به اصطلاح سفت شده بود fortugał ، یعنی دامن کشیده شده روی عصا یا حلقه های حصیری. سینه ها دوباره صاف شدند و شبح خم شد. دختران كوچك قبلاً آن را پوشیده بودند - آنا ماریا وزووانا ، دختر پادشاه زیگمونت سوم كه در هفت سالگی درگذشت ، به نظر می رسد مانند یک مینیاتور از مادرش در پرتره.

قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا ساخته شده از پارچه یا چرم خراشیده ، محکم با زیر آستین ، فلز و میله های چوبی ، به آرامی زره ​​پوش شد ، اما همچنین پتانسیل شهوانی را نشان داد. کافی بود که کمی گردنبند را عمیق تر کنیم.ماریا لودویکا گونزاگا ، که در سال 1646 برای ازدواج با پادشاه وادیسلاو چهارم به لهستان آمد ، اظهار داشت که زنان لهستانی هنوز لباس های مخروطی قدیمی را می پوشند و تا گردن پوشانده اند. بنابراین او از لباس خانه جدید خانه مراقبت کرد و تأثیرات آن را بر مردان رقم زد. Krzysztof Opaliński در نامه ای به برادرش Łukasz نوشت که ملکه او را به فرانسوی لباس می پوشاند ، نوعی تندی که او مشاعره را نشان نمی دهد ، اگرچه دارای الماسی است ، (فقط سمبل ها نشان داده نمی شوند ، اگرچه مطابق با مد است). دیگران شرمنده بودند و اگرچه در گذشته هیچ یک از تاثیر گن ساعت شنی ذره واحدی را نشان نمی دادند ، اما اکنون درخشش ها نیمه درخشان است و همه آنها را بی شرمانه نشان می دهد. بند سینه بند ، زیر سینه شروع به هل دادن سینه ها می کند ، بنابراین حتی زنانی که از نظر طبیعت مجهزتر هستند ، برآمدگی های تماشایی و یک نیم تنه باریک به دست می آورند.

بهترین مارک گن ساعت شنی

خرید حضوری گن ساعت شنی

واعظان از منبر فریاد می زدند كه: "برای وسوسه شهوت بیوه ها و زنان متاهل ، سینه ها و شانه های برهنه خود را نشان می دهند" ، اما گردنبند پیروز شد ، و حتی شروع به تعمیق نمود. در زمان ساکسون ، بزها به سمت بهترین مارک گن ساعت شنی ها بریده می شدند ، که طبق فر. جادروژ کیتوویچ ، یک خاطره نگار قرن هجدهم ، یک چشم انداز متوسط ​​، وحشتناک و مضحک بود. اما حتی اگر حق با او بود ، صاحبان چشمان زرنگ خیلی سریع وارد فراموشی نمی شدند. خانمها شبیه قلعه غیرقابل نفوذ بودند.

مرکز پخش گن ساعت شنی

گن ساعت شنی جلیقه ای اصل دارای برش باریک و پشتی بالا بود ، بنابراین زن مجبور شد ستون فقرات خود را صاف کند و شانه هایش را از هم جدا کند. در مقابل ، جلو مثلثی با یک گردنبند نیمه دایره ای به عنوان تخته سخت بود. یک پلاستون زره پوش (چوبی یا فلزی) درون آن دوخته شده بود که شکم را تحت الشعاع قرار داده و شکل را شیب بیشتری می بخشد. از کمر پایین به پایین هم بدتر بود ، زیرا دامن هایی با قاب هایی که به نوارهای فلزی وصل شده بودند یا رینگ های تحت لباس زیر مد شده بودند. محیط آنها در پایین به 3.5 متر رسیده است.

قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای دارای برش باریک و پشتی بالا بود ، بنابراین زن مجبور شد ستون فقرات خود را صاف کند و شانه هایش را از هم جدا کند. در مقابل ، جلو مثلثی با یک گردنبند نیمه دایره ای به عنوان تخته سخت بود. یک پلاستون زره پوش (چوبی یا فلزی) درون آن دوخته شده بود که شکم را تحت الشعاع قرار داده و شکل را شیب بیشتری می بخشد. از کمر پایین به پایین هم بدتر بود ، زیرا دامن هایی با قاب هایی که به نوارهای فلزی وصل شده بودند یا رینگ های تحت لباس زیر مد شده بودند. محیط آنها در پایین به 3.5 متر رسیده است.

وقتی ژان ژاک روسو با شعر آموزشی خود "امیل" خانمها را متقاعد كرد كه می توانند خود فرزندان را تغذیه كنند ، آنها شروع به پوشیدن گن ساعت شنی ارزان قیمت مجهز به "پنجره ها" كردند كه از طریق آنها سینه های خود را تغذیه می كردند. و حتی در دوران بارداری ، آنها از "کفش های کفاشی" خودداری نکردند ، اگرچه از مدل هایی استفاده می کردند که می توانست در جلو و زیر بازوها امتداد یابد. این زره پوش فقط توسط انقلاب فرانسه شکسته شد و بزرگترین روزهای ظریف کارگردان با ژژفینا دی بوهارنائیس (بعداً بناپارت) در رأس آن ثابت کرد که بدون گن ساعت شنی لاتکس می توان ظاهر خوبی داشت.

زنان لهستانی بلافاصله به این روند واکنش نشان دادند. یان دوکلان اوچوکی خاطره نویس نوشت: او با بانوان پوشیده از گن ساعت شنی شفاف و سفید که با حلقه هایی روی انگشتان پا های برهنه تزئین شده بود ، با او رقصید. اگرچه در لباسهای تی شرت سبک ، پوشاندن نقایص شکل دشوارتر بود ، اما خانمها خود را با بندهای کوتاه یا باندهای پشتیبان از بوت نجات دادند. اما همانطور که کمکی نکرد ، آنها دوباره درون کرست ها گیر کردند ، گرچه در قرن هجدهم آنقدر سفت نیستند و مانند لوله شکل می گرفتند ، زیرا سایه بان یک خانم شیک باید شبیه به یک ستون یونانی باشد.

تاثیر گن ساعت شنی برای وزن کم کردن

سوتین لاغری با کیفیت


[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لباس های لاغری و گن های ساعت شنی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]